۱۳۸۸ خرداد ۲۱, پنجشنبه

بدحجاب ها از گذرنامه،گواهينامه رانندگي و دانشگاه محروم مي شوند

سيدسراج الدين موسوي :
بدحجاب ها از گذرنامه،گواهينامه رانندگي و دانشگاه محروم مي شوند سيدسراج الدين موسوي،عضو مجمع روحانيون مبارز و از حاميان ميرحسين موسوي که در دولت وي مسئول کميته انقلاب اسلامي بود.
سيدسراج الدين موسوي درتاريخ 21/5/65در يک مصاحبه تلويزيوني می گوید:با همکاري سازمان امور اداري و استخدامي،بدحجابها ازگذرنامه،گواهينامه رانندگي و دانشگاه محروم ميشوند.
طي نشستي با مسئولين دولت طرحي پيشنهاد شد که بر اساس آن ، سازمان اداري و امور استخدامي و ديگر ادارات با مسائل منکراتي و بدحجابي برخورد جدي کنند. بر اساس اين طرح پرونده افرادي که شئونات اسلامي را رعايت نمي کنند به سازمان امور اداري و استخدامي و ادارات مربوطه ارسال مي شود تا نسبت به تنبيه اين قبيل افراد اقدام کنند.به موجب اين طرح بدحجابها و افرادي که شئونات اسلامي را رعايت نمي کنند از امکانات و مزايايي چون دريافت گذرنامه و گواهينامه رانندگي و نيز تحصيل در دانشگاه و مدارس محروم خواهند شد. استکبار جهاني با توجه به شکست در جبهه نظامي از پيروزيهاي رزمندگان اسلام در جبهه هاي نبر حق عليه باطل به خشم آمده و مي خواهد با اشاعه فحشا و گسترش آن در ايران جوانان ما را منحرف سازد و به انقلاب اسلامي خدشه وارد آورد ليکن در اين راستا ما تصميم داريم با تمام امکاناتمان عليه فحشا و منکرات مبارزه کنيم و دولت نيز با تمام امکاناتش ما را در اين امر ياري مي کند. نظارت بر اماکن از ديگر ماموريتهاي کميته انقلاب اسلامي است و در اين رابطه موفقيتهايي هم به دست آمده و در مدتي اندک بيش از 600 بوتيک را در تهران شناسايي و تعطيل کرديم.
گفتنی است اقدامات سيدسراج الدين موسوي همواره مورد تأیید و حمایت میرحسین موسوی بوده است اما به دلیل حجم بالای شکایات از اقدامات او و مداخله ی آیت الله خمینی، عرصه ی فعالیت هایش محدود شد.

حلقه خشن و افراطی اطراف میرحسین موسوی
علی ربیعی ( عباد) خشن ترین شکنجه گر وزارت اطلاعات
علی ربیعی معروف به عباد مسئول اجرايی دبیرخانه شورای امنیت ملی در دوره ریاست جمھوری سید محمد خاتمی و عضو کمیته سه نفری تحقیق قتل ھای مشکوک زنجیره ای.ماجرایی که یه قتل مشکوک یکی از مسئولین وزارت اطلاعات ختم شد.

او اصالتاٌ زنجانی است. وی پیش از انقلاب به عنوان تکنسین در کارخانه ی جنرال موتورز کار می کرد.عباد از دوستان و معتمدین بسیار نزدیک سید محمد خاتمی و مشاور اجتماعی وی در دوره 8 ساله ریاست جمھوری وی بوده است.
ربیعي حضور در سپاه پاسداران و پس از آن وزارت اطلاعات را در پرونده خود دارد. دردوره ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی او ھم مانند ديگر چپ ھاي وزارت اطلاعات از اين وزارتخانه خارج شد. ربیعي در دوره خاتمي مشاور اجتماعي او شد و در زمان رياست حسن روحاني بر شوراي عالي امنیت ملي رياست كمیته سیاستگذاري تبلیغات شوراي عالي امنیت ملي رابر عھده داشت.
روح الله حسینیان در باره ی وی می گوید:
ربیعي از خشن ترين بازجويان و شكنجه گران وزارت اطلاعات بود.
علی ربیعی بارها به دلیل خشونت بی اندازه در بازجویی هایش مورد انتقاد بود و سرانجام از وزارت اطلاعات تسویه شد.از مسئولیت ھای وی از ابتدای انقلاب تاکنون می توان به موارد زیر اشاره کرد:
از اعضای حزب جمھوری اسلامی در ابتدای انقلاب
معاونت وزارت اطلاعات در سال ھای 1356 تا 1372
از اعضای خانه کارگر
مدیر مسئول اسبق روزنامه کار و کارگر
معاون پارلمانی وزارت اطلاعات و پیش از آن مدیركل اطلاعات آذربایجان غربی
مدرس دانشگاه امام باقر (زیر نظر وزارت اطلاعات استاد عملیات روانی دانشگاه امام باقر متعلق به وزارت اطلاعات
دبیر ستاد مبارزه با فساد در دولت خاتمي
عضو كمیته تحقیق شورای امنیت در خصوص 18 تیر
علی ربیعی هم اکنون در ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی مشغول به فعالیت است.

سعید حجاریان
تئوریسین هرج و مرج و عملیات روانی
سعید حجاریان از فعالان سیاسی ایران است. وی از اعضای دفتر مرکزی حزب جبھه مشارکت ایران اسلامی و از چھره ھای مطرح جنبش دوم خرداد و معروف به تئوریسین جریان اصلاحات است که در سال ١٣٧٨ توسط سعید عسگر در مقابل شورای شھر تھران ترور شد. نکته ی جالب آنکه پدر سعید عسگر هم اکنون از حامیان سرسخت میرحسین موسوی است.سعید حجاریان از حادثه ی ترور جان به در برد اما از آن پس زندگی را بر صندلی چرخدار می گذراند و دچار اختلالات شدید گفتاری شده است.
سعید حجاریان که دارای سوابق امنیتی و اطلاعاتی زیادی در سپاه دارد و جزو موسسین وزارت اطلاعات به حساب می آید، پس از دوم خرداد ١٣٧۶ در نخستین انتخابات شورای اسلامی شھر تھران به عنوان نایب رییس به این شورا راه یافت و در عین حال سمت مشاور سیاسی رییس جمھور وقت را نیز بر عھده داشت.
حجاریان در طراحی مانورهای سیاسی، هرج و مرج و عملیات روانی علیه اصول گرایان سهم عمده ی داشته است. بسیاری معتقدند ایده ی انتشار عکس های بی حجاب همسر موسوی متعلق به اوست.
وی مدتی سمت استادی در تدریس درس مدیریت استراتژیک به دانشجویان کادر وزارت اطلاعات، من جمله سعید امامی را دارا بود. ھمچنین مدتی نیز ریاست سازمان مطالعات استراتژیک در طی سالھای دھه ٧٠ را بر عھده داشت.
وی از سال ١٣٧٧ دست به انتشار روزنامهٔ صبح امروز زد که در جریانات سیاسی آن روز نقش اطلاع رسانی عمده ای را بر عھده گرفت. وی در انتخابات ریاست جمھوری سال ١٣٨۴ که منجر به انتخاب محمود احمدی نژاد گردید، از دکتر مصطفی معین نامزد جبھه مشارکت حمایت می کرد.

http://www.mosavioffline.com/page8.htm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر